ChristenUnie Langedijk is startklaar voor de verkiezingen.

Facebook18maandag 08 januari 2018 22:13

Welkom in 2018!! Wij wensen u een voorspoedig 2018 toe. Een jaar waarin Gemeenteraadsverkiezingen worden gehouden. De ChristenUnie is startklaar voor die verkiezingen. We hebben een kandidatenlijst samengesteld met enthousiaste mensen met een hart voor de ChristenUnie en de samenleving.
Het verkiezingsprogramma wordt één dezer dagen definitief en zal dan ook op onze website geplaatst worden. We gaan de verkiezingen in onder het thema ‘Werken aan een goede toekomst, Waardevol voor Langedijk’.

We zijn gemotiveerd om ons in te zetten voor Langedijk, nu en in de toekomst. ChristenUnie Langedijk is een christelijke partij voor iedereen, want wij vinden dat iedereen meetelt. Ook de kinderen: wij vinden dat de maatschappij moet investeren in de kinderen. Zij verdienen een goede toekomst. Verder vinden wij het van belang dat er vrijheid moet zijn voor iedereen. Met elkaar werken voor een Waardevolle maatschappij! Mogen wij rekenen op uw stem op 21 maart aanstaande?

Onze kandidatenlijst ziet er als volgt uit:

Wim Nugteren
Ellen de Jong - Schmidt
Fred Ruiten
Coby Morcus - Kok
Frank Schoon
Rijnie Purmer - Groen
Dirk van de Poppe
Mirjam Everaars - Pool
Arend Jan Kamp
Janneke Holsappel – van Dijk
Peter Schoon
Hans van Pijkeren
Arjan Holsappel
Sander Schoon
Erica van As

Plaats het eerste bericht!

Nieuw bericht